  • Data: 2004-04-13 08:37:23
    Temat: Re: czy mieli prawo zabrać ??
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 13. kwietnia 2004 00:35 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Marcin Debowski:

    > A za jazde po pijanemu rowerem tez uwazasz?

    Nie. Bowiem nie wolno jeździć rowerem pod wpływem alkoholu. Natomiast
    chodzić pod wpływem alkoholu wolno. Ba! Jeżeli nie jest to notoryczne, to
    nawet na izbę nie mogą Cię zabrać ZTCW.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)