  • Data: 2003-05-11 08:56:23
    Temat: Re: czy mam rację? czy muszę zapłacić?
    Od: "dK" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Firma organizująca kurs nie wykonała tego zgodnie z ofertą.
    Oferta jest wiążąca dla składającego ją. Kurs miał się zacząć 26 X i jesli
    firma zmieniła ten termin na inny, to nie może rościć sobie żadnych
    pretensji w stosunku do osoby dla której ta zmiana terminu nie pasuje.
    Więcej, powinna zwrócić wpłacone wczesniej pieniądze jeśli były one zapłatą
    za kurs, który miał zacząć się 26 X a nie zaczął z winy tej firmy. Kurs ten
    po prostu nie odbył się,l więc nie może być płatności za coś czego nie było.

    Wniosek na początek
    1. Nie płacić.
    2. Zarządać pisemnie zwrotu pieniędzy za zapłatę za kurs, który się nie
    odbył.

    Firma pewnie nie będzie chciała zwrócić, więc kolejny krok to organizacje
    konsumenckie, sąd itd.

    Wniosek ostateczny.

    1. Zawierać pisemne umowy, gdzie wyraźnie i jednoznacznie są zawarte
    obowiązki i prawa stron no i czytać je :-)

    Pozdrawiam

    dK