  • Data: 2003-05-12 13:11:23
    Temat: Re: czy mam rację? czy muszę zapłacić?
    Od: b...@d...polbox.pl szukaj wiadomości tego autora

    Zakończyła się tak:

    Poszłam tam dziś i mówię, że dostałam wezwanie do zapłaty. Pokazuję swoje
    podanie z listopada i pytam, dlaczego nie dostałam żadnej odpowiedzi. Człowiek
    na przeciwko długo wpatruje się tępym wzrokiem w moje podanie i nic nie mówi.
    W końcu mówię: dobrze, skoro dostałam to wezwanie, to wiadomo, że podanie było
    rozpatrzone na ,,nie''. Zapłacę więc te dwie raty, ale nie zapłacę odstetek.
    Dostałam weksel z powrotem i nie będą się dopominali o żadne odsteki.
    Wiem, że mogłam zawalczyć bardziej, ale wybrałam spokój.

    Jeszcze raz dziękuję Wam za porady,

    Beata