  • Data: 2005-12-14 09:05:56
    Temat: Re: czy ma prawo mnie wyzucic z mieszkania bez wypowiedzenia??
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ania napisał(a):

    > dzieki

    Pani Aniu.

    Po pierwsze, to prosze sie postarać zrozumieć właściciela..

    Zaufał Pani.. taraz może się obawiac coPani kombinyje..
    Wybrał nienajlepszą drogę ale... mozna spróbować go uspooić..

    Ale mozna też poszukać sobie innego mieszkania..
    takna wszelki wypadek, bo na procesowanie się w sprawach cywilnych
    trzeba mieć czas i pieniądze...

    Jest Pani "ofiara swych przywilejów"..
    Ponieważ trudno jest pozbyć się nieuczciwego lokatora,
    uczciwi płacą (zwłaszcza wobec takich cwaniaczków jak "właścici")
    cenę ryzyka dla właściciela mieszkania...

    Bogusław