  • Data: 2005-12-15 08:43:54
    Temat: Re: czy ma prawo mnie wyzucic z mieszkania bez wypowiedzenia??
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    właściciel napisał(a):
    > A co ta bezczelna analfabetka ma umieć czytać jak jej chodzi tylko o jedno-siedzieć

    > za darmochę w cudzej chałupie i jeszcze mieć pretensje ,że facet się domaga kasy.
    > Mam nadzieję,że ten własciciel w końcu zrobi to czym grozi , z bezdomnym
    > chamstwem nie ma co się pieprzyć!!
    > A do Bogusława- a co Ty byś zameldował kogoś w obcego w swojej chałupie ? Już
    > to widzę:))

    Posłuchaj (poczytaj) bezczelny cwaniaczku.

    1.
    Ta "analfabetka" płaci włascicielowi czynsz i owszem zalega,
    ale MA DO TEGO PRAWO.

    2.
    Cwaniaczek właściciel (z "właścicielem włącznie") nie ma prawa
    obrażać nękac czy straszyć lokatora tylko dlatego ze sam się boi.

    3.
    Każdy własciciel ma święte prawo dbać o swoje sprawy,lecz powinien to
    robić zgodnei z prawem.

    4.
    Każdemu może się zdarzyć, że nie bedzie miał czym zapłacić
    przezpewien czas. Jak się parę cwańszych od Ciebie lokatorów znajdzie,
    to się możesz o tym na wlasnej skórze przekonac.

    5.
    Tłumaczono Ci tu jak komuś umiejącemu czytac ze zrozumieniem,
    nie dośc, ze brak meldunku w nizym lokatorowi nie przeszkadza jeśli
    chodzi o prawo doprzebywania w lokalu lecz jest WRĘCZ PRZECIWNIE,
    Brak meldunku lokatora jest z twojej strony WYKROCZENIEM,
    za który podlegasz karze.

    6.
    Możesz mieć nadzieję, ze ktoś zejdzie na drogę przestępcza - towja sprawa...

    i juz bez numerków "tytulem podsumowania"

    Nadmierne przywileje lokatorów właśnie tak się przeciw nim obracają.

    Normalnie Pani Ania powiedziałaby cwaniaczkowi "właścicielowi",
    "jak jeszcze raz tak zrobisz, ro sobie będziesz przez pół roku szukał
    lokatora".

    W skutek owych nadmiernych przywilejów, Pani Ania ma kłopot,
    a cwaniazcki "właściciele" sie wymądrzają, a wiele mieszkań stoi
    pustych, bo własciciele (nie cwaniaczki) boja się nieuczciwych lokatorów

    Pozdrawiam

    Bogusław