  • Data: 2005-12-15 11:09:20
    Temat: Re: czy ma prawo mnie wyzucic z mieszkania bez wypowiedzenia??
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    właściciel napisał(a):
    > No Tobie cwaniaro, to na pewno bym nic nie wynajął - a jeżeli nawet upadłbym na
    > łeb, to po pierwszym niezapłaconym miesiącu wywaliłbym Cię na zbity pysk. A tak
    > btw- to co żal dupę ściska,że nie ma się własnego kąta tylko trzeba u innych na
    > łasce siedzieć ? A ja mam dwa mieszkanka, które wynajmuję, siedzę w trzecim
    > ciepłym kącie i kaska płynie.
    > A do Bogusława- jak takiś uczciwy i dobry to weź do siebie panią Anię z jej
    > dzieciakiem i zamelduj. Powodzenia!!

    Kiedyś cwaniaczku trafisz na jeszze cwańszego od siebie,
    kaska przestanie płynąć, nie będziesz miał na zapłacenie tego,
    w ktorym siedzisz i wspólnota cię zlicytuje i wywali na zbity pysk.

    Ten, ktory wynajmie Pani Ani będzie miał lokatorke, która bedzieco
    prawda od zasu do czasu trochę się spóźniać, ale jemu kaska będziepłynąć..

    A ty będziesz musiał sobie mieszkania szukać u takichj cwaniaczków jak
    ty, bo Ci spokojni uczciwi będą juz od dawna mieli stałyuch solidnych
    lokatorów

    Bogusław