  • Data: 2005-12-14 11:41:27
    Temat: Re: czy ma prawo mnie wyzucic z mieszkania bez wypowiedzenia??
    Od: "ania" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pani Aniu.
    >
    > Po pierwsze, to prosze sie postarać zrozumieć właściciela..
    >
    > Zaufał Pani.. taraz może się obawiac coPani kombinyje..
    > Wybrał nienajlepszą drogę ale... mozna spróbować go uspooić..
    >
    > Ale mozna też poszukać sobie innego mieszkania..
    > takna wszelki wypadek, bo na procesowanie się w sprawach cywilnych
    > trzeba mieć czas i pieniądze...
    >
    > Jest Pani "ofiara swych przywilejów"..
    > Ponieważ trudno jest pozbyć się nieuczciwego lokatora,
    > uczciwi płacą (zwłaszcza wobec takich cwaniaczków jak "właścici")
    > cenę ryzyka dla właściciela mieszkania...

> [...]

    place od trzech lat terminowo, i nie pozwole sie zastraszac,
    wczraj zadzwonil o 23.30 mowiac ze jak nie bedzie dzis kasy to zobacze...koniec
    cytatu..
    sorry ,ale ja sie na to nie zgadzam, nie pozwole na takie zastraszanie

    i nie wynika to z tego ze nie chce zaplacic swoich zobowiazan, on nie potrafi
    zrozumiec ze zaplace na koniec mies..
    postanowilam mu to udowodnic, w razie czego wezme adwokata ale nie pozwole na
    zastraszanie,
    a moje pytanie na tej grupie bylo podyktowane utwierdzeniem sie w swoich
    prawach, tylko i wylacznie,
    moze kolejny lokator bedzie mial normale warunki

    p.s. co mozna zrobic z umowa ktora jest sprzeczna z ustawa ?
    mam na mysli okres zalegania z czynszem ,nie miesiac tylko trzy zgodnie z ustawa
    i termin wypowiedzenia

    z gory dziekuje
    ania