  • Data: 2005-12-14 14:08:29
    Temat: Re: czy ma prawo mnie wyzucic z mieszkania bez wypowiedzenia??
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    boguslaw wrote:

    > No bo Pani Marto nie dla każdego jest oczywiste które postanowienia
    > wyikające z ustawy można, a które nie można zmienic w umowie..

    To może zacytuję moją odpowiedź
    "Nie może Ci nawet wypowiedzieć wcześniej umowy, z powodu zaległości
    płatniczych, jeżeli nie zalegasz za 3 pełne okresy rozliczeniowe, a
    jedynie za 1. Zapis w umowie sprzeczny z ustawą o ochronie praw
    lokatorów jest nieważny."

    Jeżeli reakcją na taką odpowiedź jest takie pytanie:

    to znaczy, że ta odpowiedź nie została nawet w pełni przeczytana.

    --
    MArta
    m...@N...pl