  • Data: 2005-12-12 16:05:24
    Temat: Re: czy ma prawo mnie wyzucic z mieszkania bez wypowiedzenia??
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ania" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:5bf5.000000e5.439d6284@newsgate.onet.pl...

    > wyprzedzeniem ale on mnie straszy ze przyjdzie w tygodniu z policja i
    > wymieni zamki,
    > moje pytanie jest takie ;czy ma do tego prawo? , czy nie powinnam najpierw
    > dostac wezwania do zaplaty?, i wypowiedzenia?, jakie jest wypowiedzenie wg
    > kodeksu cywilnego, ustaw o ochr lok. itd.?
    > czy on moze mnie poprostu wyzucic na bruk z dzieckiem z dnia na dzien ??

    To niech przyjdzie z Policja, ty Policji pokazesz swoja umowe najmu i
    powiesz ze tu mieszka. A jego tak naprawde nawet nie musisz wpuscic do
    mieszkania, a jesli bedzie chcial wejsc sila to ty masz prawo wezwac
    Policje.

    Tak na dobra sprawe to on sila nie ma prawa Cie wyrzucic, jesli sie nie
    bedziesz chciala wyprowadzic, nawet wtedy kiedy da Ci wypowiedzenie to
    pozostaje jedynie sad.

    Takie mamy obecnie prawo

    Jacek