  • Data: 2013-08-28 10:41:10
    Temat: Re: czy komornik może
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bzdura jakich mało. Niech jeden z drugim, którzy tak krzyczą, że
    > nieruchomości są sprzedawane za bezcen, przystąpią do licytacji, to kupią
    > ją za bezcen+1000zł. W praktyce często jest tak, że nieruchomość w ogóle
    > się nie sprzedaje (z różnych przyczyn,zbyt wysokiej ceny, nieatrakcyjności
    > itp.).

    Byłem już na kiludziesięciu licytacjach nieruchomości. Czasami nie szły
    nawet w drugiej a czasami szły w pierwszej i się o nią zabijali. Wszystko
    zależy od tego, co to za nieruchomość, gdzie i jaka jest wycena. Kolega
    komornika może tak samo kupić nieruchomosć jak ja czy ktokolwiek inny.

    --
    pozdrawiam, wromek