  • Data: 2010-03-28 14:17:34
    Temat: Re: czy allegro to monopolista?
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor"

    > tja teoretyk od 2000 roku :) 230 komentarzy i żadnych problemów z
    > allegro.

    no to teoretyk, średnio 2 transakcje na miesiąc to nawet chałupnictwo nie
    jest.
    ja mam 950 od 2001 z tego 99 % w ciągu ostatnich 2 lat i nawet jednego
    neutrala.
    z kontrahentamiw obie strony zero problemu, ale za to z allegro mnóstwo, a
    kasę biorą za szystko.
    teraz jeszcze zmuszają do korzystania z systemu płacę z allegro co w
    przypadku prowadzenia DG
    jest totalnym nieporozumieniem. i wybrać sobie nie można, MUSISZ wybrać ten
    system.
    i niech mi ktoś powie że to nie jest monopol

    macso