  • 1. Data: 2010-03-27 10:40:12
    Temat: czy allegro to monopolista?
    Od: Tans <.@.>

    Czy serwis aukcyjny Allegro jest monopolistą na rynku polskim? Jakie
    muszą być spełnione warunki, aby Urząd Antymonopolistyczny zainteresował
    się tą firmą?

    Tans

  • 2. Data: 2010-03-27 11:27:41
    Temat: Re: czy allegro to monopolista?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 27 Mar 2010 11:40:12 +0100, Tans <.@.> wrote:

    >Czy serwis aukcyjny Allegro jest monopolistą na rynku polskim? Jakie
    >muszą być spełnione warunki, aby Urząd Antymonopolistyczny zainteresował
    >się tą firmą?

    a jest monopolista?
    ma szereg mniejszych i jednego nawet wiekszego konkurenta (ebay),
    wiec jaki z niego monopolista? po prostu ma najwiecej uzytkownikow i
    tyle..
    cen dumpingowych tez raczej nie stosuje...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2010-03-27 11:29:43
    Od: Tans <.@.>

    Cyb wrote:

> [...]
    > tyle..
    > cen dumpingowych tez raczej nie stosuje...

    Dzięki za odpowiedź. Masz rację, allegro niczego nie sprzedaje.

    Tans

  • 4. Data: 2010-03-27 12:02:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tans" <.@.> napisał w wiadomości

    > Dzięki za odpowiedź. Masz rację, allegro niczego nie sprzedaje.

    Jak to nie. Sprzedaje usluge dostepu do swojej platformy aukcyjnej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-03-27 13:36:06
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Tans"

    > Dzięki za odpowiedź. Masz rację, allegro niczego nie sprzedaje.

    to jest monopolista
    wykorzystuje pozycję największego usługodawcy i ZMUSZA
    do akceptowania swoich zasad, ktore niewiele mająwspólnogo z
    wolną konkurencją

    macso

  • 6. Data: 2010-03-27 14:47:15
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-27 14:36, macso pisze:

    > to jest monopolista
    > wykorzystuje pozycję największego usługodawcy i ZMUSZA
    > do akceptowania swoich zasad, ktore niewiele mająwspólnogo z
    > wolną konkurencją

    To tak jak usnet - udostępnia platformę do wymiany myśli i _zmusza_ do
    czytania takich głupot jak powyższa. :(

    --
    spp

  • 7. Data: 2010-03-27 14:56:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    macso wrote:

    > to jest monopolista
    > wykorzystuje pozycję największego usługodawcy i ZMUSZA
    > do akceptowania swoich zasad, ktore niewiele mająwspólnogo z
    > wolną konkurencją

    ty tez jesteś monopolistą.

    zmuszasz mnie do czytania głupot, a zrezygnować nie mogę bo nie mam
    alternatywy.

  • 8. Data: 2010-03-27 15:27:43
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "spp"

    > To tak jak usnet - udostępnia platformę do wymiany myśli i _zmusza_ do
    > czytania takich głupot jak powyższa. :(

    korzystasz z allegro ?
    mogę ci podesłać setki maili któe z nimi wymieniłem
    w kwestiach regulamiu itd
    zawiesili ci aukcję ?
    skasowali prowizję za niewykonaną usługę?
    więc się nie nadymaj bo ciżyłka pęknie

    macso

  • 9. Data: 2010-03-27 15:28:27
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "witek"

    > ty tez jesteś monopolistą.
    >
    > zmuszasz mnie do czytania głupot, a zrezygnować nie mogę bo nie mam
    > alternatywy.

    możesz
    KF wiecznie żywy

    macso

  • 10. Data: 2010-03-27 15:33:52
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    > a jest monopolista?
    > ma szereg mniejszych i jednego nawet wiekszego konkurenta (ebay),
    > wiec jaki z niego monopolista? po prostu ma najwiecej uzytkownikow i
    > tyle..

    To właśnie daje możliwość traktowania go tak, jak monopolisty