  • Data: 2005-06-30 23:25:45
    Temat: Re: czerwcowy bilet miesieczny wazny do 27 czerwca
    Od: "G G" <k...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Pytanie podstawowe, to w jaki sposób przewoźnik udowodni przed sądem,
    > że
    > bilet ważny na miesiąc czerwiec (jak wynika z tego biletu) był ważny
    > tylko do 27 czerwca oraz że Ciebie poinformował o tym fakcie oraz Ty
    > wyraziłeś na to zgodę. Bo będzie tego musiał dowieść, by otrzymać
    > tytuł
    > wykonawczy przeciwko Tobie.

    Ale to firma kontrolujaca mi wystawila "oplate dodatkowa" i to chyba oni
    beda chcieli mi w sadzie udowodnic, ze bilet byl wazny do 27.

    > Teraz trzeba by było zapoznać się z ich regulaminem. Regulamin jest
    > częścią umowy. Jeśli przewidywał takie bilety i Twój bilet jest jakoś
    > specjalnie oznakowany, to mają jakąś szansę.

    Firma jest jednoosobowa, a jej kapitalem sa 4 autobusy. Ich regulamin to
    jedna strona A4 czcionka 20.

    > Jeśli jednak bilety mają jednakowy wygląd, to nawet nie wiem, jak
    > udowodnią, że Ty mniej zapłaciłeś.

    Chyba nie sa w stanie. Bilet wyglada identycznie, jak inne.

    > A może sprzedający bilety wpisał Cię
    > na listę, by mniej odprowadzić i więcej zarobić?

    O tym myslalem :)

    > Generalnie uważam, ze przewoźnik mógł coś takiego zgodnie z prawem
    > wprowadzić, ale to powinno wynikać wprost z biletu. To musi być inny
    > bilet. jeśli jest jednakowy z tym na cały miesiąc, to przewoźnik w
    > sądzie w praktyce nie ma żadnych szans.

    Przewoznik mnie poinformowal, ze sobie "odznacza" tych, co zaplacili za
    caly miesiac.

    Bardzo dziekuje za odpowiedz.

    --