  • Data: 2005-06-30 23:18:02
    Temat: Re: czerwcowy bilet miesieczny wazny do 27 czerwca
    Od: "G G" <k...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    >G G wrote:
    > Twój podpis nie jest im do niczego potrzebny.

    Tez tak mysle, ale np. mandat sie podpisuje.

    > Powiedz mi skąd można się było dowiedzieć, że bilety są ważne do 27
    > albo 29 czerwca albo do nei wiadomo kiedy.

    Ja sie dowiedzialem od przewoznika po fakcie.

    > Jest gdzieś jakiś regulamin, było duże ogłoszenie w miejscu gdzei
    > kupowałeś, czy jakoś tak.

    Nie ma. Nic takiego nie bylo.

    > Czy jest to gdziekolwiek zaznaczone na bilecie? Na pewno tylko
    > miesiąc
    > 06?

    Na pewno jest tylko 06. Wg prawa przewozowego powinna byc jeszcze cena,
    ale tego moj przewoznik nie stosuje.

    > Moim zdaniem stoją na przegranej pozycji, chyba, że czegoś nie
    > napisałeś.

    Wszystko napisalem, jak na spowiedzi.

    > Na świstku który dostałeś powinno być napisane gdzie i do
    > kiedy masz prawo się odwołać.

    Jest napisane. Mam sie odwolac do firmy kontrolujacej.

    > Napisz im odwołanie, że nie miałeś zielonego pojecią, że są dwa
    > rodzaje biletów w miesiącu czerwcu (szczególnie jeśli takiej praktyki
    > nie stosowali wcześniej)

    Z tego, co sie dowiedzialem, to w poprzednich latach tez takie cos bylo,
    ale ja jezdze tym autobusem dopiero od pazdziernika, wiec nie moglem o
    tym wiedziec.

    > Możesz im napisać, że w związku z tym możesz im dopłacić 6 zł do ceny
    > biletu miesięcznego, który niby jest ważny cały miesiąc.

    Ale to juz chyba sprawa przewoznika. Dostalem pieczatke, wiec
    zaplacilem, ale ile, to juz chyba nie jest takie wazne.

    > Przy braku jakiejkolwiek daty na bilecie nawet jakby poszli do sądu to
    > przegrają. Więc ja bym na to wezwanie sądowe poczekał.

    Poczekam, nie bede placil.

    > Ciekawe czy im się bedzie chciało, a sprawa i tak się za rok
    > przedawni.

    Mam nadzieje, ze jak stanowczo do nich napisze, to sobie dadza spokoj.

    Dzieki za szybka odpowiedz. Bede spal spokojniej :)
    Tak sobie mysle, ze jesli mi nie rozpatrza odwolania pozytywnie, to
    zwroce sie do przewoznika o pokrycie oplaty dodatkowej, a jesli sie nie
    zgodzi, to poczekam na sad.

    --