  • Data: 2005-06-30 23:30:32
    Temat: Re: czerwcowy bilet miesieczny wazny do 27 czerwca
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    G G wrote:

    > Tez tak mysle, ale np. mandat sie podpisuje.

    to nie mandat.

    > Na pewno jest tylko 06. Wg prawa przewozowego powinna byc jeszcze cena,
    > ale tego moj przewoznik nie stosuje.

    Serio, to jak oni rozróżniają który bilet jest który?

    > Jest napisane. Mam sie odwolac do firmy kontrolujacej.

    Poczekaj na rady innych.
    Można albo się odwołać, albo od razu ich olać i czekać na sąd
    ("ostateczny").

    > Z tego, co sie dowiedzialem, to w poprzednich latach tez takie cos bylo,
    > ale ja jezdze tym autobusem dopiero od pazdziernika, wiec nie moglem o
    > tym wiedziec.

    Poprzedni rok to nie.
    A w maju było?
    Rozumiem, że pewnie nie, a czerwiec jest wyjątkowy bo to zapewne koniec
    roku szkolnego?

    > Ale to juz chyba sprawa przewoznika. Dostalem pieczatke, wiec
    > zaplacilem, ale ile, to juz chyba nie jest takie wazne.

    No, honorowy chciałem być z tymi 6. złotymi.

    > Poczekam, nie bede placil.

    Też bym tak zrobił.

    > Mam nadzieje, ze jak stanowczo do nich napisze, to sobie dadza spokoj.

    Spokojnie powoli.
    Najpier się zastanów, czy w ogóle coś pisać.
    Stanowcze po nich spłynie, a co najwyżej ich podrażnisz.

    > Dzieki za szybka odpowiedz. Bede spal spokojniej :)
    > Tak sobie mysle, ze jesli mi nie rozpatrza odwolania pozytywnie, to
    > zwroce sie do przewoznika o pokrycie oplaty dodatkowej, a jesli sie nie
    > zgodzi, to poczekam na sad.

    nie rozpędzaj się
    jedyne co ma sens napisać to odwołanie.

    Olo Kwaśniak, gdzie jesteś?
    Stań chodź raz po drugiej stronie i doradź coś sensownego?