  • Data: 2005-07-01 01:00:29
    Temat: Re: czerwcowy bilet miesieczny wazny do 27 czerwca
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    G G wrote:

    > Ale to firma kontrolujaca mi wystawila "oplate dodatkowa" i to chyba oni
    > beda chcieli mi w sadzie udowodnic, ze bilet byl wazny do 27.

    co za różnica kto cię pozwie. Argumenty będziesz miał te same.

    > Firma jest jednoosobowa, a jej kapitalem sa 4 autobusy. Ich regulamin to
    > jedna strona A4 czcionka 20.

    No to teraz wyobraź sobie, że temu gościowi sie będzie chciało iść do
    sądu jak sobie uświadomi, że przegra bo spartolił sprawę z biletami.
    Kontrolerzy to pewnie inna fimr apod tym samym przywdztwem.

    > Chyba nie sa w stanie. Bilet wyglada identycznie, jak inne.

    To tym bardziej się ciesz.

    > Przewoznik mnie poinformowal, ze sobie "odznacza" tych, co zaplacili za
    > caly miesiac.

    A potrafi ci to udowodnić, że cię poinformował, może był zmęcznony i
    zapomniał, a ty nic nie wiedziałeś, bo cie nikt nie poinformował.

    Odznaczać to on sobie może. To ma być odznaczone na twoim bilecie z
    wyraźnym napisem "ważny do:" a nie na jego kartce.

    ja bym ich od samego początku równo olał.

    Spodziewaj się po wakacjach, że ci nie będą chcieli sprzedać biletu.