  • Data: 2005-07-01 05:08:02
    Temat: Re: czerwcowy bilet miesieczny wazny do 27 czerwca
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "G G" <k...@X...pl> napisał w wiadomości
    news:da1vbi$cp9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale to firma kontrolujaca mi wystawila "oplate dodatkowa" i to chyba
    oni
    > beda chcieli mi w sadzie udowodnic, ze bilet byl wazny do 27.

    Dokładnie to napisałem. I to nie tylko to, że był ważny do 27, ale
    również to, że Ciebie o tym poinformowali w sposób dostatecznie jasny.
    Wszak kupując bilet miesięczny masz prawo się spodziewać, że jest on
    ważny na miesiąc.

    > Firma jest jednoosobowa, a jej kapitalem sa 4 autobusy. Ich regulamin
    > jedna strona A4 czcionka 20.

    No to niewiele tego.

    > Chyba nie sa w stanie. Bilet wyglada identycznie, jak inne.

    > O tym myslalem :)

    To się samo rzuca w oczy.

    > Przewoznik mnie poinformowal, ze sobie "odznacza" tych, co zaplacili
    za
    > caly miesiac.

    To niech sobie "odznacza" dalej.