    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czerwcowy bilet miesieczny wazny do 27 czerwca
    Date: Thu, 30 Jun 2005 18:07:22 -0500

    G G wrote:

    > 1. Czy oplata dodatkowa zostala nalozona na mnie slusznie?
    > 2. Czy moj bilet byl wazny do konca czerwca (na bilecie widnieje tylko
    > stempel i liczba "06", analogicznie jak poprzednie miesiace, nie
    > widnieje tam cena, ktora zaplacilem).
    > 3. Czy odwolywac sie do transkontrol, przedstawiajac im moj bilet do
    > wgladu?
    > 4. Czy zadac od Euro-bus pokrycia oplaty dodatkowej?
    > 5. Czy brak mojego podpisu pod "oplata dodatkowa" upowaznia te firme do
    > wniesienia sprawy do sadu grodzkiego lub innego urzedu?

> [...]

    Od końca.
    Twój podpis nie jest im do niczego potrzebny.

    Powiedz mi skąd można się było dowiedzieć, że bilety są ważne do 27 albo
    29 czerwca albo do nei wiadomo kiedy.
    Jest gdzieś jakiś regulamin, było duże ogłoszenie w miejscu gdzei
    kupowałeś, czy jakoś tak.

    Czy jest to gdziekolwiek zaznaczone na bilecie? Na pewno tylko miesiąc 06?

    Moim zdaniem stoją na przegranej pozycji, chyba, że czegoś nie napisałeś.

    Na świstku który dostałeś powinno być napisane gdzie i do kiedy masz
    prawo się odwołać.
    Napisz im odwołanie, że nie miałeś zielonego pojecią, że są dwa rodzaje
    biletów w miesiącu czerwcu (szczególnie jeśli takiej praktyki nie
    stosowali wcześniej) i że na bilecie nigdzie to nie jest zaznaczone, a
    cyfra 06 sugeruje, że jest ważny w miesiącu czerwcu i dlatego wnosisz o
    anulowanie opłaty jako bezsadnej.
    Możesz im napisać, że w związku z tym możesz im dopłacić 6 zł do ceny
    biletu miesięcznego, który niby jest ważny cały miesiąc.

    I na tym bym sprawę zakońćzył.
    Przy braku jakiejkolwiek daty na bilecie nawet jakby poszli do sądu to
    przegrają. Więc ja bym na to wezwanie sądowe poczekał. Ciekawe czy im
    się bedzie chciało, a sprawa i tak się za rok przedawni.