  • Data: 2007-07-05 10:41:07
    Temat: Re: co zrobić ... pomocy ...
    Od: "Gość" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak juz ci pisalem, to jeden z wielu problemow ktore jeszcze w zwiazku z
    > ta sytuacja przed toba stana

    wiem ... stawiamy razem im czoła ...

    > nie znam sie na prawie, ale przypuszczam ze niezaleznie od tego czy to
    > dziecko bedzie formalnie przypisane tobie czy nie, "dawca spermy"
    > najprawdopodobniej bedzie mogl sie starac o ustalenie ojcostwa i jest
    > prawdodpobone e sad przychyli sie do jego wniosku, co za tym idzie i tak
    > bedzie mial prawa do dziecka, tak przynajmniej przypuszczam, natomiast wy
    > w tym momencie stracicie prawa do alimentow, a przynajmniej tak mi sie
    > wydaje

    widzisz kiedyś mi napisał jeden gość że dopóki syn nie skończy 18 lat
    "dawca" nic nie zrobi ... potem syn sam może dochodzić kto jest jego ojcem i
    "zrezygnować" ze mnie ...

    > dodatkowo cala ta sprawa wywali wszystkie "brudy" wiec nie wiem czy jest
    > sens sie w to bawic, czy nie lepiej odrazu zzalozyc sprawe o alimenty,
    > jednak w tej kesti potrzebujesz porady dobrego prawnika, ktory zna sie na
    > prawie rodzinnym i kwestiach zwiazanych z ojcostwem i jego ustalaniem

    jedna sprawa alimenty - od cudzoziemca ... ale wtedy on będzie miał kontakt
    ... a ja nie chcę tego ...

> [...]
    > wsrod rowiesnikow tez spotkaja sie z roznymi mniej lub bardziej
    > niewygodnymi pytaniami itd itp, jesli tego nie wytrzymasz jesli to
    > wszystko razem, te problemy, problemy ze strony biologicznego ojca, zdrady
    > zony spowoduja ze jednak powiesz dosc, bedziesz musial placic alimenty
    > rowniez na dziecko, ktore posrednio bedzie powodem rozpadu waszego
    > malzenstwa, chyba ze nie przyjmiesz go jako swojego
    > niestety dodatkowym nieszczesciem w tym wszystkim jest to ze to dziecko
    > najprawdopodobniej bedzie "kolorowe" i na twoim miejscu nie ludzilbym sie

    wiesz ten gość jest jugo-serbem, mieszka między innymi w turcji ... dziecko
    się urodziło i powiem Ci, że nie jest żle ... :) bardzo ładny i w sumie
    podobny do naszego syna ... tylko ma ciemne włoski ...

    co do alimentów to moja żona o nie niewystąpi o nie do mnie - bez przesady,
    nie jest aż tak podła ... on sam z siebie chce zapewnić dziecku co
    najlepsze, tylko ja go nie chcę w naszym życiu ...