  • Data: 2007-07-05 08:06:59
    Temat: Re: co zrobić ... pomocy ...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gość" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f6i7gp$l5l$1@news.onet.pl...

    > ale mam obawy ze "dawca spermy" bedzie nas "męczył" ...

    jak juz ci pisalem, to jeden z wielu problemow ktore jeszcze w zwiazku z
    ta sytuacja przed toba stana

    nie znam sie na prawie, ale przypuszczam ze niezaleznie od tego czy to
    dziecko bedzie formalnie przypisane tobie czy nie, "dawca spermy"
    najprawdopodobniej bedzie mogl sie starac o ustalenie ojcostwa i jest
    prawdodpobone e sad przychyli sie do jego wniosku, co za tym idzie i tak
    bedzie mial prawa do dziecka, tak przynajmniej przypuszczam, natomiast wy
    w tym momencie stracicie prawa do alimentow, a przynajmniej tak mi sie
    wydaje

    dodatkowo cala ta sprawa wywali wszystkie "brudy" wiec nie wiem czy jest
    sens sie w to bawic, czy nie lepiej odrazu zzalozyc sprawe o alimenty,
    jednak w tej kesti potrzebujesz porady dobrego prawnika, ktory zna sie na
    prawie rodzinnym i kwestiach zwiazanych z ojcostwem i jego ustalaniem

    reszta problemow przyjdzie z czasem od strony waszych rodzin, znajomych, a
    na koniec i od strony drugiego dziecka, pytanie czy to wszystko
    wytrzymasz, bo to ze przez czesc waszych bliskich twoja zona oficjalnie
    czy nie, zostanie uznana za dziwke jest wiecej niz pewne, wasze dzieci
    wsrod rowiesnikow tez spotkaja sie z roznymi mniej lub bardziej
    niewygodnymi pytaniami itd itp, jesli tego nie wytrzymasz jesli to
    wszystko razem, te problemy, problemy ze strony biologicznego ojca, zdrady
    zony spowoduja ze jednak powiesz dosc, bedziesz musial placic alimenty
    rowniez na dziecko, ktore posrednio bedzie powodem rozpadu waszego
    malzenstwa, chyba ze nie przyjmiesz go jako swojego

    niestety dodatkowym nieszczesciem w tym wszystkim jest to ze to dziecko
    najprawdopodobniej bedzie "kolorowe" i na twoim miejscu nie ludzilbym sie
    specjalnei ze nei bedzie tego widac

    dobrze to przemyslcie