  • Data: 2006-03-06 09:20:39
    Temat: Re: co sie zmieni po slubie?
    Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. sorki, faktycznie pomylilem literki w imieniu. nie przywiazuje
    > zbytniej uwagi do nazw wlasnych, mario, marto, mariko, marieto....
    > 2. sa prawnicy przrz rozne >pe< pisani. dla jednych kpk to tylko kodeks
    > postepowania karnego i jedynie ten zobacza w worku od obroku. drudzy -
    > mniej zadufani w sobie - zastanowia sie chociaz czy aby nie chodzi o
    > kodeks prawa kanonicznego zwlaszcza, ze jakis dupek wciaz sie upiera, ze
    > chodzi o dzieci nieslubne.
    > 3. no, ale skoro ogromnym problemem dla ciebie jest moja drobna pomylka
    > w imieniu, to czego ja od ciebie wymagam?

    ROTFL
    Dla ciebie pokręcic imie to drobna pomylka? Żenada.
    Przychylam się do zdania Marty że kpk to dla prawnika Kodeks postepowania
    karnego, no bo jak by ci to wytłumaczyc zebys zrozumial... kodeks prawa
    kanonicznego to o d.. mozesz sobie w sadzie roztrzaskac ;-) Co do prawników
    pisanych przez rozne "p" to sorry winetou ale z ciebie prawnik jak z koziej
    dupy trąba, nie pierwszy raz dajesz tego wrecz namacalny dowod.

    Iza