    From: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ciezka sprawa prosze o rade
    Date: Tue, 2 Aug 2005 20:21:58 +0200

    Użytkownik "Adam M" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > serdeczne dzieki.
    > A jak sprawa wyglada z widywaniem dzieci. Jesli nie pozwole na opuszczenie
    > przez nich kraju to czy moze mi w jakis sposob ograniczyc widywanie ich w
    > kraju??

    moze i sad jej nic za to powaznego nie zrobi...

    > A z tym, ze odchodzi pogodzilem sie chcac nie chcac. Nie mam zbyt
    > wielkiego
    > wplywu na jej decyzje juz teraz.

    Czyli odrzucasz wariant "samotnego ojca".

    > Wiadomo, ze czlowiek chcialby miec normalna
    > rodzine ale z niektorymi osobami nie mozna nawet o tym pomarzyc
    > postanowienie
    > jest i nie mam nic do powiedzenia.

    postanowienie zony, sadu, czy jakie?

    _powinienes_ zdobyc dowod szantazu, a jak sprawa wyglada przed sadem,
    sam poczytaj: http://www.wstroneojca.ngo.pl/

    ja w to nie wierzylem, mialem "tak klarowna sytuacje", ze "lepiej byc
    nie moglo", lacznie z pisemnym oswiadczeniem zony, ze zgadza sie na moja
    opieke nad synkiem (bylesmy sie tylko wyniesli z mieszkania), pomimo
    stanowiska Sedzi na "nie", dzieki lawniczkom mialem kolejne decyzje na
    tak... i co?
    W "magiczny" sposob badania majace sie odbyc w RODK zostaly
    przez Sad wycofane i zlecone dwom bieglym wskazanym "dla pewnosci" imiennie,
    te zas wyszykowaly opinie jak na zamowienie... - tak, wiem, Sad ma takie
    prawo
    i zniego jak mu wygodnie korzysta. I ma tez prawo w sprawach o opieke
    na wydawanie postanowien z "natychmiastowa wykonalnoscia"...
    Nic, walcze dalej, przed nowym skladem.

    v.