  • Data: 2005-08-07 17:17:52
    Temat: Re: ciezka sprawa prosze o rade
    Od: MarcinS <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Vax napisał(a):

    > chcesz pocwiczyc w praktyce?
    > 25-tego mam kolejne posiedzenie sadu, wlasnie "z kapelusza" wyskoczyla
    > jakas swiadek, ktora bedzie miala o mnie "to i owo do powiedzenia"
    > (baby na oczy nie widzialem, chyba wspolna znajoma ex i jej obecnego).

    ja to ćwiczę w praktyce

> [...]
    > przez ojca opieki nad naszym synem i nie zamierzam w przyszlosci
    > tego zmieniac ani silowo, ani na drodze sadowej" jak sie po kilku miesiacach
    > (i to bynajmniej nie na pierwszej rozprawie) "okazalo", zostalo wymuszone
    > przeze mnie "za pomoca noza". Myslisz, ze ktokolwiek (a w szcegolnosci sad)
    > chce szukac charakterystycznych sladow, czy nawet dociekac, dlaczego,
    > jesli do wymuszenia doszlo, to zawiadomienie o nim nastapilo dopiero kilku
    > miesiacach, mimo, ze nie chodzilo o telefon komorkowy, ale o wlasne dziecko?

    tak właśnie myślę,
    a dodatkowo tez możesz podnieśc takie wątpliwości w pismach procesowych

    > Myslisz, ze ktos zwraca uwage na poprzednie zeznania:
    > "maz mi dal takie samo, ale nie mam, bo pewnie mi potem ukradl,
    > zanim zmienilam zamki" stojace w sprzecznosci z logika, gdyz
    > po co rzekomo wymuszajacy mialby sam pisac nieprzymuszony cos
    > co mu "nie pasuje" i potem to krasc?

    dodakowy argument dla ciebie

    > Noz powinien wystarczyc. O ile byl.
    > (tak, dalem jej _w_zamian_ oswiadczenie, ze nie roscimy sobie
    > z synem praw do naszego wspolnego mieszkania, to byl jej warunek,
    > tyle, ze tej tresci oswiadczenie stawialoby ja w malo dobrym swietle,
    > wiec zostalo na wszelki wypadek "przez meza ukradzione")

    no to powiedz o tym.
    albo jeszcze lepiej naszpi - bo protokolowanie w sądach jest "takie se"

    > No popatrz. A pewna Sedzia jest innego zdania.
    > Ale ona ogolnie ma inne zdanie np. n.t. KPC i takich tam...
    > Za to lubi wydawac "postanowienia w trybie natychmiastowego wykonania"
    > czy jakos tak...

    jak sędzia ma inne zdanie niż kpc to sie takie cos zaskarża i mówi, co
    mówi kpc.

    działa. ;)

    pozdr.

    i powodzenia