  • Data: 2008-01-21 14:08:46
    Temat: Re: cielęta
    Od: "dexth" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ensitherum" <e...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:fn22rm$77v$1@news.onet.pl...
    [..........]

    Uwazasz,że studenci to najgłupsza grupa ludzi. Myślisz, że można nimi manipulować?
    Mylisz się i to bardzo. Ta postawa antypisowska nie zrodziła się w ostatnich dniach,
    to narastało w czasie rządow PiSu. Wielu studentow deklarowało, ze głosuje na PO, bo
    jak PO nie wygra, to wyjeżdżają (chocby na zmywak) do Anglii.
    To raczej ta twoja znajoma jest podatna na wszelkie zabiegi socjotechniczne i przez
    to nie może znalezc wspolnego jezyka z wiekszoscia kolezanek i kolegow.
    Prawdopodobnie dlatego, ze nie jest przekonana do tego, co kaza jej propagowac. Jej
    problemem jest to, ze popiera PiS i nie wie dlaczego. Nie wiem tylko kto ma na nia
    taki wplyw. Moze jakias rozgłosnia, albo ktoś z rodziny. Ja mam wielu znajomych,
    ktorzy popieraja PiS i musze szanowac ich poglady. jednak oni w PiS wierza, a z wiarą
    sie nie walczy.

    pozdr dexth