  • Data: 2013-07-01 06:04:14
    Temat: Re: choroba psychiczna
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2013 00:42:16 UTC+2 użytkownik witek napisał:

> [...]

    A Ty masz dyplom psychiatry, żeby oceniać mój stan zdrowia psychicznego?
    Czy tylko Ci się tak "jak gołąb na parapet"?
    "Argumentum ad personam" ? (Polecam Schopenhauera "Erystyka - Sztuka prowadzenia
    sporów")

    W średniowieczu była jeszcze banicja. Dobrze się spisywała. Stosowana również w PRL w
    '82 i nieco później.

    > co dokladnie niczego nie zmienia.

    Czy do Was nie dociera, że psychiatrzy leczą (tłumią objawy), ale nie uleczają?
    40 lat temu Starowicz chwalił się w wywiadzie, że wyleczył dużą grupę
    homoseksualistów.
    No i co? Zakazano leczenia homoseksualistów ;)

    Skoro psychiatrom płacą za leczenie, a tych czubków jest nie tak dużo, podejrzewam,
    że mniej, niż psychiatrów, to który psychiatra odda kurę,
    z której żyje?

    A całkiem serio podtrzymuję tezę, że psychiatra podpisujący się pod wnioskiem o
    zwolnienie chorego psychicznie groźnego dla otoczenia pacjenta
    powinien zapłacić co najmniej dożywotnim zakazem wyk. zawodu, jeśli pacjent
    powtórzy wyczyn. A jeśli pacjent zamordował, to psychiatra ma odpowiadać za
    współudział.

    --
    Tnx
    A.