  • Date: Thu, 23 Nov 2006 23:26:12 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: byla u mnie policja
    <45634b9e$1@news.home.net.pl> <ejvjvc$g3i$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <45635531$1@news.home.net.pl> <7...@n...lechistan.com>
    <1gp49lvilmcg0$.i1wp49h8d6a$.dlg@40tude.net>
    <8...@n...lechistan.com>
    <mg0pjxuknk30$.1q7g3idp4u16r.dlg@40tude.net>
    <d...@n...lechistan.com>
    <gttcedo2ro1n.1nuai22xc3bvb$.dlg@40tude.net>
    <ek2f99$132$1@opal.futuro.pl> <mxk4evsalp3v.gcx87jf1h0n3$.dlg@40tude.net>
    <ek2klu$fhi$1@opal.futuro.pl> <4...@g...pl>
    <5...@n...lechistan.com> <4...@g...pl>
    <7...@n...lechistan.com> <4...@g...pl>
    <g...@n...lechistan.com> <4...@g...pl>
    <s...@n...lechistan.com> <4...@g...pl>
    <q...@n...lechistan.com> <4...@g...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Dlaczego?

    Bo to żadne usprawiedliwienie.

    > Taki ze hen hen. No i? Jasli w lini prostej jest mur, a za murem dzieci,
    > to ja nie widze dzieci, ale kula tez nie.

    Ciekawe podejście... Czyli pewnie też wydaje ci się, że drzwi samochodu
    osłonią cię przed ostrzałem?

    Ogrodzenie ogrodzeniu nie równe a ściany domów też bywają różnie zrobione.

    > Jesli do tego dochodzi agresywne (samobojcze wrecz) zachowanie kolesia
    > (bo trudno inaczej nazwac szarze rozpedzonym samochodem na uzbrojonego
    > policjanta) to czego ty oczekujesz?

    Primo: to ich wersja. Dowodów obiektywnych brak.
    Secundo: oczekuję od _stróżów_ PRAWA przestrzegania PRAWA.

    > Wlasnie wyglada. Uzycie broni wyglada na zasadne.

    Uzasadnij.

    > Mimo wszystko antyterrorke.

    Czyli "równi i równiejsi" - mi nie pozwalasz "skutecznie likwidować
    potencjalnego zagrożenia", a policjantom - owszem?

    > Moglbys sprobowac. Potem by sie okazalo, czy twoje dzialania sa zgodne z
    > prawem.

    Ha! I ty nadal nie dostrzegasz swojej jaskrawej niekonsekwencji?

    > Jak to sie mowi, kazdy jest kowalem wlasnego losu. A dorosli
    > ludX-Mozilla-Status: 0009iedzialni za swoje czyny.

    Chyba, że ich sitwa skryje...