    From: MiKeyCo <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: byla u mnie policja
    Date: Wed, 22 Nov 2006 13:00:57 +0100

    ===Tomy=== napisał(a):
    > Mało mnie obchodzi jak to odbierasz, idea przekazu była prosta.

    A więc analogicznie, mało mnie obchodzi co próbujesz nam wmówić, jacy Ci
    funkcjonariusze szlachetni i maluczkich się nie czepiają. Otóż idea
    przekazu była prosta - czepiają się pozostając hipokrytami, czego dałeś
    przykład.

    > Przesadzasz, stanowczo.

    :)

    To akurat podstawy aktualnie toczącej się sprawy: podejrzenie bzdurne,
    zawiadomienie złożone mailowo bez zeznań, zatrzymanie sprzętu,
    oskarżenie wyłącznie dot. oprogramowania, nie ma żadnych dowodów na
    udostępnianie lub wykorzyatanie komencyjne za to akt oskarżenia próbuje
    coś takiego przeforsować na piękne oczy, oskarżyciel się nie stawił...
    no i mamy dowodzenie niewinności. Tiaaa, przesadzam... nie rozśmieszaj!

    > Nie pisz mi tutaj bzdur. Proszę wskaż, gdzie i w którym momencie tak
    > napisałem. Wskazałem *jasno*, że największy nacisk nakłada się na handlarzy
    > i osoby rozpowszechniającie w sieci.

    A ja napisałem, że wbrew Twojej wypowiedzi najbardziej podnoszą
    statystyki owe drobne sprawy, najwięcej z tego pochodzi zatrzymanych
    komputerów i są to 'najszybsze' i najłatwiejsze sprawy. Nie pisz mi
    tutaj bzdur, że "największy nacisk nakłada się na handlarzy
    i osoby rozpowszechniającie w sieci", bo to pobożne wymówki - np. pod
    pretekstem zatrzymania jednego udostępniajacego przy okazji zatrzymuje
    się i oskarża o przyjęcie softu wszystkich z lokalnej sieci.

    > Powtórzę raz jeszcze, policja nie wchodzi do każdego posiadacza komputera
    > pod byle pretektem, jeśli ktoś ma problemy ze zrozumieniem jego sprawa.

    Do każdego nie, bo by się zatkała. Za to wszyscy posiadacze
    komputerów, odnoszę wrażenie, traktowani są jako naturalna rezerwa
    'spraw do podnoszenia statystyki'. "Jak się trochę uporamy z bieżącą
    pracą, to ustrzelimy coś nowego".

    --
    pzdr