    Date: Thu, 11 Aug 2011 17:15:13 +0200
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bucowaty dentysta ----- troll woning!!!

    Użytkownik g...@p...onet.pl napisał:
    > czyli co twierdzisz ze 'hamowa rzadzi' i nic nie mozna zrobic? that is
    > the question

    twierzę dokładnie to co napisałem

    > jak wspomnialem zauwazylem kiedys pewna prawidlowoosc polegajaca na tym
    > ze ludzie niezbyt madrzy z reguly wlasnie tak twierdza jak ty (co
    > ponikad zgadza sie z chamowatym zarcikiem lapsusem jaki ci sie wczesniej
    > trafil) - bez urazy ale po takich rzeczach trudno mi zachowac dobre mniemanie
    > o inteligencji rozmowcy (nie bez powodu wspominam ze wiem o bucowatosci to
    > i owo)

    i z powodu takich twoich twierdzeń większość już nie chce z tobą dyskutować

    > czy jest tu ktos madrzejszy kto mi doradzi co jednak mozna zrobic z
    > 'bucujacymi dentystami' i 'lecacymi w wala urzednikami i lekarzami'
    > (pisze w skrocie ale mam nadzieje ze wiadomo o co mi chodzi - o prawo
    > do zaplombowani a nie wyrwania mojego (jak i bliznich) zeba)?

    skoro nie rozumiesz 3 prostych zdań to nic więcej nie poradzę oprócz
    powtórzenia w punktach:

    1. skarga do izb lekarskich i/lub NFZ na zachowanie lekarza
    2. złożenie zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa/ błędu w sztuce
    lekarza który ci zrobił krzywdę lub uważasz że ją może zrobić przez
    zaniechanie właściwego leczenia
    3. cywilny proces z lekarzem o odszkodowanie lub cokolwiek sobie zażyczysz
    4. chamowi to się daje w twarz a nie użala na niego na grupie, skoro sam
    nic z nimi nie robisz to nie licz na to że ktokolwiek za ciebie będzie
    walczył