  • Data: 2011-08-11 14:48:11
    Temat: Re: bucowaty dentysta ----- troll woning!!!
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > prawnie bez pieniędzy, jeśli to nie są zęby przednie to nic nie może

    > zrobić, bo NFZ refunduje tylko określone sytuacje (np. standardowo nie

    > refunduje leczenia kanałowego zębów tylnych, ale bez problemu płaci za

    > ich wyrwanie)

    > prawnie to może zebrać 300 tyś podpisów i zgłosić odpowiednią inicjatywę

    > ustawodawczą, itd...

    > a z pieniędzmi to po prostu wybiera prywatnego miłego i mu płaci

    > odpowiednio za jego miłość i fachowość

    > ps. zawsze jak masz uwagi co do postawy etycznej lekarza to możesz

> [...]

    czyli co twierdzisz ze 'hamowa rzadzi' i nic nie mozna zrobic? that is
    the question

    jak wspomnialem zauwazylem kiedys pewna prawidlowoosc polegajaca na tym
    ze ludzie niezbyt madrzy z reguly wlasnie tak twierdza jak ty (co
    ponikad zgadza sie z chamowatym zarcikiem lapsusem jaki ci sie wczesniej
    trafil) - bez urazy ale po takich rzeczach trudno mi zachowac dobre mniemanie
    o inteligencji rozmowcy (nie bez powodu wspominam ze wiem o bucowatosci to
    i owo)

    madrzejsi ludzie natomiast mowia zwykle cos innego (poznalem
    ostatnia jedna kobiete w inspektoracie w starostwie0 lub przynajmniej
    buntuja przeciwko temu co dla ludzi waszego pokroju jest jakby 'akceptowalne'

    ( jak prawda i faktyczne mozliwosci ocalenia prawej dolnej szostki
    sie maja do tego wszystkiego sam nie wiem )

    dlatego tez, w zwiazku z ta 'roznica zdan', pozwolisz, ze zaznacze ze twoje i
    pokrewnych kolegow wypowiedzi mz nie powinny byc drukowane nawet na papierze
    toaletowym,

    czy jest tu ktos madrzejszy kto mi doradzi co jednak mozna zrobic z
    'bucujacymi dentystami' i 'lecacymi w wala urzednikami i lekarzami'
    (pisze w skrocie ale mam nadzieje ze wiadomo o co mi chodzi - o prawo
    do zaplombowani a nie wyrwania mojego (jak i bliznich) zeba)?