  • Data: 2010-03-02 10:51:10
    Temat: Re: brak znaku a winny kolizji
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tp pisze:

    > Nie ma znaku ustąp pierwszeństwa, ale na tej "drugiej" drodze jest znak,
    > że to droga z pierwszeństwem przejazdu?

    Jest, natomiast nie jest on przy tym skrzyzowaniu a skrzyzowanie wczesniej.

    Takze nawet podjezdzajac do skrzyzowania z podporzadkowanej nie mozna
    sie domyslic ze tamta jest glowna (szukajac znaku o ksztalcie rombu).

    Zglaszalem ta sprawe policji, co prawda e-mailem ale otrzymalem
    potwierdzenie ze sprawa zostanie przekazana gdzie trzeba. Codziennie ta
    ulica przejezdzam i obawiam sie ze kiedys ktos, kto nie zna miasta mi z
    tej podporzadkowanej wyjedzie myslac ze ma pierwszenstwo.