    From: Stefan <s...@c...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak znaku a winny kolizji
    Date: Tue, 02 Mar 2010 11:51:10 +0100

    tp pisze:

    > Nie ma znaku ustąp pierwszeństwa, ale na tej "drugiej" drodze jest znak,
    > że to droga z pierwszeństwem przejazdu?

    Jest, natomiast nie jest on przy tym skrzyzowaniu a skrzyzowanie wczesniej.

    Takze nawet podjezdzajac do skrzyzowania z podporzadkowanej nie mozna
    sie domyslic ze tamta jest glowna (szukajac znaku o ksztalcie rombu).

    Zglaszalem ta sprawe policji, co prawda e-mailem ale otrzymalem
    potwierdzenie ze sprawa zostanie przekazana gdzie trzeba. Codziennie ta
    ulica przejezdzam i obawiam sie ze kiedys ktos, kto nie zna miasta mi z
    tej podporzadkowanej wyjedzie myslac ze ma pierwszenstwo.