  • Data: 2010-05-10 12:15:58
    Temat: Re: brak zameldowania a przebywanie w domu
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> writes:

    > ty to wiesz, ja to wiem, pare osob z tej grupy to wie, ale cala masa
    > naszego narodu utozsamia jedno z drugim i dlatego sie boja

    Czy meldunek (wprost meldunek) daje jeszcze jakiekolwiek prawa do
    czegokolwiek? Ulga meldunkowa przy sprzedazy mieszkania juz sie chyba
    skonczyla, ale wydajemisie, ze rejonizacja szkol jest oparta na
    meldunku, wlasnie na meldunku, a nie na zamieszkaniu... A przynajmniej
    praktyka w szkolach jest taka, nawet jesli litera prawa moze inna...

    Poza tym jednak zameldowanie moze w jakims stopniu pomoc w ewentualnym
    wykazaniu (np. przed sądem), że sie pod danym adresem mieszka. Wiec
    tak stuprocentowo nieznaczace to nie jest.

    MJ