  • Data: 2004-01-07 20:47:27
    Temat: Re: brak biletu
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam kiedyś się strasznie wkurzyłem. Mój przypadek był jeszcze bardziej
    > ewidentny, gdyż:
    > 1) zapomniałem biletu,
    > 2) posiadałem bilet imienny - był w domu,
    > 3) był to ostatni dzień miesiąca (więc zakup biletu po wystawieniu mandatu
    > byłby dla mnie nieopłacalny, gdyż koszt takiego biletu jest wyższy, niż
    > mandat),
    > 4) jako bezrobotnego nie bardzo mnie stać na takie ekstrawagancje. ;-)
    >
    > Karę i tak musiałem zapłacić, nikt się specjalnie nie przejął moją
    sklerozą,
    > roztrzepaniem, brakiem kasy itd.

    A w jakiej to bylo komunikacji, ze tak z ciekawosci spytam? Bo dla mnie jest
    oczywiste, ze jezeli ktos w terminie X dni od sporządzenia wezwania (X
    zalezny indywidualnie od przewoznika) przedstawi bilet imienny zakupiony
    przed kontrolą (= wazny w chwili przejazdu) to po wpłaceniu kosztów
    manipulacyjnych uzyska anulowanie kary.

    pdr
    Olo