  • Data: 2007-06-05 12:55:56
    Temat: Re: bezstronny lub zbyt madry biegly ..
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent pisze:

    > 1. Czy bieglym moze byc (bez mozliwosci cofniecia ze wzgledu na brak
    > obiektywizmu) osoba ktora przed kilkoma milionami widzow nazwala
    > osobe ktorej rzecz dotyczy 'swinią" ? Naturlanie mam na mysli ministra
    > zdrowia i doktora G.

    Nie.

    > 2. Czy bieglym moze zostac lekarz z niemiec ktory mialby oceniac czy
    > lekarz w polsce nie poplenil bledu ?

    Tak.

    > Tu nalezy jednak pamietac ze w niemczech nieco inne 'standardy' istnieja wiec jak
    dla mnie to
    > conajmniej nie na miejscu.

    Wydaje mi się że standardy medyczne powinny być wszędzie takie same.

    Ale ja raczej nie wróżę by biegły z Niemiec pomógł CBA. Z tego co
    czytałem, w gazetach :), z tym zabójstwem to jest grube przegięcie ...
    i żaden normalny biegły, nawet niemiec, czy chińczyk, nie stwierdzi że
    lekarz w takiej sytuacji chciał zabić pacjenta lub sie na to godził. To
    śmieszne. Tylko marnują pieniądze na opinie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com