  • Data: 2003-12-09 23:23:05
    Temat: Odp: Odp: bezrobotni
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    za co zapłacili?
    chodzi mi o to żeby bezrobotny zapracował na ten zasiłek
    niech to nawet będzie 10zł /h krzywda?
    a i on się będzie lepiej czuł że nie jest ciężarem tylko zarobił. te 500zł
    budzet nie straci gwarantuję że co drugi bezrobotny odmówi pracy,
    tak że kasy zostanie więcej i miasto będzie czyste
    a i liczba bezrobotnych będzie bardziej realna.
    sam znam takich co są bezrobotnymi tylko po to aby mieć opłacone zdrowotne
    a pracują gdzie indziej na czarno. i mam wrażenie że to jest dość powszechne
    zjawisko.