  • Data: 2003-12-10 10:06:51
    Temat: Re: Odp: bezrobotni
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-12-10 10:04, Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Tue, 9 Dec 2003, Catbert wrote:
    > [...]

    > A czym się teraz płaci ?

    Rzecz w tym, że ilość pobierających zasiłek maleje i stanowi znacząco
    mniej niż 100% bezrobotnych - więc byłoby to tylko rozwiązanie
    częściowe, przypuszczam , że bardzo kulawe.
    Istnieje zakres prac, które mogłyby byc wykonywane bez dodatkowych
    kosztów - jednakże nawet do sprzatania ulic (nie mówiąc o budowie dróg)
    potrzeba dodatkowych środków - istnieje też relacja pomiedzy poziomem
    wynagrodzenia, a uzyskanym efektem, który domniemuję, że byłby opłakany.

    > Wliczyłeś pensję prezesa firmy, która zajmie
    > się nadzorem - jak widzę ? ;)

    Przemawia w mojej ocenie czysty pragmatyzm - tzn. wysoce prawdopodobne
    byłoby wygenerowanie dodatkowych kosztów, których nie ma z czego pokryć.
    Założenie, że da się coś zorganizowac sprawnie i bez znaczących nakładów
    jest mało realistyczne.

    Pozxdrawiam: Catbert