    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Date: Thu, 27 Jan 2022 09:57:03 +0100
    <1...@4...net> <a...@w...eu>
    <1...@4...net>
    <sxohwwq7cutl$.1leuzybv1sis8$.dlg@40tude.net>
    <VXmGJ.355677$onI5.285104@fx13.ams1>
    <61ea40ca$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <xuLGJ.154704$0Kl7.56789@fx11.ams1>
    <61ebb542$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <kXQGJ.481875$SVq5.387035@fx14.ams1>
    <61ebef77$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <ck3HJ.115012$Xrb5.41314@fx01.ams1>
    <61ed05cc$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <YQlHJ.163944$0Kl7.28587@fx11.ams1>
    <61ee34ba$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <75HHJ.420430$onI5.276840@fx13.ams1>
    <61ef8a15$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <LI0IJ.23802$gApa.21529@fx05.ams1>
    <61f0e2e5$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <C6mIJ.182419$0Kl7.90683@fx11.ams1>
    <61f2303e$0$560$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 27.01.2022 o 06:40, Shrek pisze:

    > Ale jest dokładnie na odwrót. Poprzednia obora się nie zapaliła, więc
    > kwiatek twierdzi, że nie ma dowodów że obecna stodaoła się pali

    Nie, kwiatek przekazuje ci informację od naukowców, że to nie znaczy, że
    woda przestała działać.
    To znaczy, że do gaszenia potrzeba więcej wody.

    > - przez
    > analogię do starej obory która sięnie paliła. Mimo że widać, że dym
    > napierdala jak dziki.

    Dlatego strażacy jak widzą dym, to gaszą dalej, a nie rozkładają ręce i
    płaczą, że woda przestała działać.

    > Co więcej twierdzi, że istnieje zgodność wśród
    > biegłych pożarnictwa i strażaków, że stodoła się nie pali mimo widoczego
    > ognia i dymu i rzyca artykułami o tym jak nie spaliła się obora dwa lata
    > temu w sąsiednim powiecie.

    Istnieje zgodność wśród biegłych pożarnictwa, że woda nadal działa, mimo
    że widzą, że stodoła dalej dymi. Zastanawiają się, czy nie będzie
    przypadkiem konieczne dodać, albo zmienić środek pianotwórczy.

    > Że nie ma żadnego problemu zbadać jak działa po dwóch sprzed pół roku,
    > bo jest mnóstwo obiektów do badań. To jest nowy wariant wirusa a nie
    > szczepionki;) BTW- za chwilę pfizer wypuści nową wersję i będzie
    > śmiesznie - bo z jednej strony stara jest wystarczająca i ponoć są na to
    > badania, a z drugiej pfizer przecież będzie twierdził, że trzeba nową.
    > Coś czuję, że znów szury będą mieć rację;)

    Coś czuję, że szury nadal nie rozumieją jak działa nauka :)

    Pozdrawiam
    Piotr