  • Data: 2022-01-27 15:53:29
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Jan 2022 14:53:31 +0100, J.F napisał(a):

    > A to sasiednie panstwa.

    Ta, sąsiednie. No i zupa jest za słona.

    > Do kompletu by sie tu Norwegia przydala.
    > 436 5400000 81

    1. Co to wnosi?
    2. Norwegia nie jest w UE

    Możesz zebrać dane dla wszystkich krajów w Europie a nawet na świecie.
    Nie mam nic przeciwko. Przysiądź tylko fałdów i poświęć czas.

    > Tylko jeszcze widze kolejna sprawe - grudzien to tak szczyt epidemii.
    > Drobne przesuniecie maksimum i mamy spore roznice ... ale nie takie
    > jak 1008 do 81

    Koniec grudnia to przełom między II i III falą.
    Przede wszystkim przełom 2020/2021 to czas, kiedy jeszcze nikt się nie
    szczepił, więc eliminujemy wpływ szczepionek, które ponoć nic nie dają.
    W kolejnym poście napisałem, że współczynnik korelacji zgony/mln vs PKB to
    -0.059, czyli teza Shreka, że na kowida nie umierają w krajach bogatych, a
    w demoludach i Grecji jak najbardziej, idzie się paść.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl