  • Data: 2022-01-28 00:16:20
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Na dzień dobry należy po prostu takich pomysłów nie popierać i być
    > przeciw. Zwłaszcza że nie mają już uzasadnienia epidemioligicznego, a
    > nawet jakby miały to jest zgodne z prawem rozwiązanie na stole.

    Nie mogę być przeciw bo to MZ ratuje czyjeś życie/zdrowie w tym osób
    zaszczepionych.

> [...]
    > pisiemu suwerenowi a reszcie. I wtedy suweren będzie zadowolony - ich
    > nie ruszą bo wpierdol dostanie "somsiad" co "ciekawe skąd "ma
    > pienionszki" na szlajanie się po knajpach i siłowniach" a to zawsze
    > cieszy jak się skurwysynowi somsiadowi dostanie. Przy okazji wprowadzą
    > społecznie akceptowaną furtkę na pozaprawne prześladowania obywateli po
    > uważaniu a i myślącą część społeczeństwa podzielą na "naukowców" i
    > "szurów" co właśnie obserwujesz. Możnaby pomyśleć, że naczelnik gra w
    > szachy 5D ale to po protu naród głupi...

    Oni nie potrzebują wprowadzać furtek. Radzą sobie z tym doskonale bez
    czegokolwiek ekstra od dłuższego już czasu.

    > Przy okazji bo widzę, że i tak już szurem zostałem (akurat nie w
    > dyskusji z tobą) to już śmiało mogę na pełnym szurstwie wspomnieć o
    > adolfie. Żydów w gettach zamykali bo tyfus.

    Oj, teraz to zabrzmiało. Nie dramatyzujmy, dobrze? Zakaz wyjścia do
    knajpy to słabe preludium do porównań z holokaustem.

    --
    Marcin