  • Data: 2022-01-27 21:04:26
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > W kwestii formalnej, to nie tyle idzie się paść co nie ma
    > wystarczających danych aby taką korelację sprawdzić. Tak jak się patrzy
    > po zgonach/milion:
    >
    > https://www.worldometers.info/coronavirus/
    >
    > to wyraźnie widać, że nic nie widać, czyli dominującym czynnikiem może
    > być np. poprawność czy rzetelność procedur ustalania na co kto zmarł.

    Przekładając to na prawo: Czy ktoś ruszył ciężką dupę by "ujednolicić"
    statystyki kowidowe w krajach UE i stanach USA?

    W perspektywie obecnego sezonu grypowego jest już po ptokach ale na 80%
    kowid będzie dalej znaczącym+ problemem w sezonie grypowym 2023:2024.
    *Dla mnie* ten "niedostatek" jest dowodem znaczącego niedoboru
    kompetencji już w tym sezonie grypowym.

    --
    A. Filip