  • Data: 2022-01-26 12:21:57
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Jan 2022 17:24:50 +0100, J.F napisał(a):

    > Nic. To PKB jest dla mnie zbyt tajemnicze.
    > A co do reszty brak danych, choc Portugalczykow w UK troche bylo.

    Tak, PKB generalnie jest owiane mgłą tajemnicy.
    Doszły mnie słuchy, że chorzy Portugalczycy jadą do Bułgarii i Polski (znów
    ta Biedronka!), żeby tam umrzeć i popsuć statystyki.

    > No wlasnie - nie wiemy jak wyglada.

    Za to doskonale znamy poziom zaszczepienia i dynamikę zgonów.

    > Moze znow wymarli. Ofiar maja wiecej niz my, a ludnosci 45 mln.

    Tak, to 'wymieranie' tłumaczy wszystko.
    "Wymierają" niezmiennie w krajach zaszczepionych. Taka karma.

    > A tu widzisz - nie.

    I to jest koronny dowód na szkodliwość szczepionek. Dopóki ich nie było,
    żyli sobie spokojnie, a po wakcynacjach zgony wystrzeliły.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/