  • Data: 2022-01-26 18:05:58
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2022 o 12:15, Olin pisze:

    > Gorąco popieram.
    > Nie wiem tylko, czy rząd też tak uważa, ale nie wykluczam takiej akcji,

    Nie sądzę. Boją się wziąć na klatę więc napuszczają jedych, który
    uważają że szczepionki powinny być obowiązkowe na drugich którzy
    uważają, że skoro szczepionki są dobrowolne, to nie wolno z powodu ich
    nieprzyjęcia kogokolwiek dyskryminować. I jak widać idzie im to kurewsko
    dobrze - bo jak ktoś głośno o tym powie to go obrzucą gównem z obu stron:P

    > jeśli tylko Szumowski wymyśli, ile można przy okazji przewalić do firmy
    > brata i żony.

    Pan szumowski swoje już zarobił. Daj innym!

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.