  • Data: 2022-01-26 17:47:32
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2022 o 12:54, Olin pisze:

    > Nasze MSZ złośliwie publikuje tylko zakażenia i zgony, więc nie sprawdzę.

    Możesz spokojnie założyć, że skoro jest 25% wśród trafiających ddo
    szpitali i 25% wsród trafiających do worka to również około 25% będzie
    pod respiratorami. Albo możesz schować głowę w piasek i powiedzieć, że
    nie wiadomo. bo może zaszczepionych nie podłączają.

    > <<Jak Podkarpacie radzi sobie z kolejną falą pandemii koronawirusa? ,,Na
    > dziś mamy 1635 łóżek dla pacjentów z Covid-19 i 176 respiratorów. Zajęte
    > jest 1376 łóżek zwykłych i 141 miejsc respiratorowych" - powiedziała w
    > rozmowie z RMF FM wojewoda podkarpacka Ewa Leniart. ,,95 proc. osób
    > hospitalizowanych to osoby niezaszczepione.

    Więc albo dziennikarz kłamie albo wojewoda. Albo wojewoda liczy osoby
    hospitalizowane od początku pandemii.

    > Do wsparcia respiratorowego są
    > kierowane tylko osoby niezaszczepione. To jest wyraźne wskazanie i zachęta
    > do tego, żeby się chronić" - dodała.>>

    Znaczy co - jak ktoś zaszczepiony to go nie podłączą tylko czekają aż
    się udusi? To chyba rzeczywiście nie warto się szczepić. Przecież to są
    takie bzdury, że wystarczy trochę zdrowego rozsądku, żeby wiedzieć że to
    kłamstwo.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.