  • Data: 2022-01-26 12:54:31
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Jan 2022 19:25:23 +0100, Shrek napisał(a):

    > A u nas ja teraz - jakiś czas temu 25%. Not great, not terrible. No i
    > nie to co nam mówiono, zachęcając do szczepień.

    Nasze MSZ złośliwie publikuje tylko zakażenia i zgony, więc nie sprawdzę.

    RMF pisze o mateczniku suterena następująco:

    <<Jak Podkarpacie radzi sobie z kolejną falą pandemii koronawirusa? ,,Na
    dziś mamy 1635 łóżek dla pacjentów z Covid-19 i 176 respiratorów. Zajęte
    jest 1376 łóżek zwykłych i 141 miejsc respiratorowych" - powiedziała w
    rozmowie z RMF FM wojewoda podkarpacka Ewa Leniart. ,,95 proc. osób
    hospitalizowanych to osoby niezaszczepione. Do wsparcia respiratorowego są
    kierowane tylko osoby niezaszczepione. To jest wyraźne wskazanie i zachęta
    do tego, żeby się chronić" - dodała.>>

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/polska/news-pod-respiratorami-sa-tylko-niezaszcze
    pieni-sytuacja-covidowa,nId,5665544#crp_state=1

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl