  • Data: 2022-01-26 18:01:52
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2022 o 20:56, Kviat pisze:

    > Więc sam widzisz, że to nie wina szczepionek.

    Ale co ma być winą szczepionek? Szczepionki to tylko narzędzie.

    > Szczepionki działają, tylko ze szczepieniami jest krucho.

    Działają w zakresie zapobiegania hospitalizacji. Nie działają w zakresie
    zapobiegania zachorowaniu i transmisji.

    90+ klientów oiomów to są ludzie 60+. Oni raczej nie zakazili się na
    siłowni, w kinie, restauracji czy nawet teatrze (bywalcy teatrów się
    generalnie szczepią). Więc cały ten cyrk z segregacja sanitarną nie ma
    żadnego sensu. Ani nie zapobiega zakażeniom, ani hospitalizacją bo to
    nie ta grupa społeczna.

    > Takie coś znalazłem:
    > https://www.petycjeonline.com/obowizkowe_szczepienia
    _-_nie_dla_lamania_prawa

    Jak chcesz to pisz. Ja jestem sceptyczny, ale akurat obowiązkowe
    szczepienia bym zaakceptował. Są w granicach prawa i spowodowałby że
    rząd wziłąłby na klatę odpowiedzalność za tą decyzję - przynajmniej w
    teorii.

    > Czy pisowscy ministrowie czytają listy od obywateli, czy od razu
    > wieszają je w kiblu bez otwierania?

    Nawet do nich nie docierają. Wyrzucają to referencji, czyli takie
    pariasy budżetówki.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.