    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <1...@4...net> <a...@w...eu>
    <1...@4...net>
    <sxohwwq7cutl$.1leuzybv1sis8$.dlg@40tude.net>
    <VXmGJ.355677$onI5.285104@fx13.ams1>
    <61ea40ca$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <xuLGJ.154704$0Kl7.56789@fx11.ams1>
    <61ebb542$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <kXQGJ.481875$SVq5.387035@fx14.ams1>
    <61ebef77$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <ck3HJ.115012$Xrb5.41314@fx01.ams1>
    <61ed05cc$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <YQlHJ.163944$0Kl7.28587@fx11.ams1>
    <61ee34ba$0$468$65785112@news.neostrada.pl> <sslpfn$v0t$1@gioia.aioe.org>
    <61eee358$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <ssncpk$1b86$1@gioia.aioe.org>
    <61ef86f3$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <ssomnb$1bf3$1@gioia.aioe.org>
    Date: Tue, 25 Jan 2022 12:42:30 +0100

    On Tue, 25 Jan 2022 12:25:30 +0100, Kviat wrote:

    > https://www.rp.pl/swiat/art18472011-koronawirus-izra
    el-pierwsze-dane-o-zakazeniach-wsrod-zaszczepionych-
    trzecia-dawka

    > Hebrajskiego nie znam, ale znalazłem coś takiego w normalnym języku:
    > https://www.jpost.com/breaking-news/article-694475
    >
    > Napisz do nich zapytanie, po chuj chcą szczepić 4 dawką, skoro
    > szczepionki nie działają. Daj znać co odpowiedzieli.

    Jak sie tyle miesiecy ludziom mówiło "szczepcie sie", to jakze tak
    teraz przyznac, ze to nie działa?

    Mozesz tez poszukac, kto na tym zarabia :-)

    A tymczasem
    https://covid19.who.int/region/euro/country/il

    Fala zachorowan, jakiej Izrael dotąd nie widzial.
    491 tys przypadkow tygodniowo.

    I 100 zgonow tygodniowo.

    Albo te szczepionki istonie chronią przed cięzkim przebiegiem choroby,
    albo jakas inna przyczyna sie wmieszala.
    Np Omikron ma słabą smiertelność.

    No ale przy takiej fali zachorowan .. czy szczepienie ma sens?
    Tam 10 mln ludzi mieszka - w 20 tygodni wszyscy sie zarażą,
    a wirus tak gesto lata, ze pewnie kazdy łyka codziennie dawke wirusow.

    A miala byc skutecznosc 95% i to przed zachorowaniem.

    J.