  • Data: 2022-01-25 14:37:00
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Jan 2022 11:00:13 +0100, Olin wrote:

    > Drugi raz piszesz o tych 92%, starannie unikając podania źródła. Słyszałeś
    > o nich od Edyty Górniak?

    pochodzi z tego pokazywanego tu czesto obrazka
    https://imgur.com/a/bjX87m1

    Ale widze tam niuans - procent zaszczepionych doroslych.

    > Argentyna za daleko, Francja i Hiszpania za bogate i tak dalej. Masz jakieś
    > propozycje, żeby było dobrze?

    Nie znam niestety sluzby zdrowia w innych krajach, zeby moc cos
    proponowac.
    Czechy, Slowacja, Wegry wydaja sie dobrą propozycja ... ale do
    sprawdzenia.

    > Czemu Francja i Portugalia miały dużą śmiertelność w poprzednich falach, a
    > po szczepieniach już nie?

    A to akurat latwo wytlumaczyc - bo im mniej odporni wymarli w
    pierwszej fali, zostali odporni.

    Tylko gorzej wytlumaczyc czemu sumaryczna ilosc ofiar u nas juz
    wychodzi wyzsza.

    A przyczyny moga byc bardzo rozne - pamietasz np pierwszą fale w
    Niemczech? Bardzo duzo zachorowan, i relatywnie malo zgonow.

    Niemcy odporni, czy np lepszych lekarzy mają ?

    > Nie poddawaj się! Szczepionki nie mogą mieć nic do rzeczy.

    Ja tylko mowie, ze nie chronia przed zachorowaniem.
    Tak ze statystyk wynika.

    A mialo byc 95% skutecznosci.

    > Co chcesz powiedzieć przez te tajemnicze i nie całkiem zrozumiałe słowa?

    Np. ma ktos zawal serca. Karetka przyjezdza z opoznieniem, pod
    szpitalem musi czekac - i pacjent umiera.
    Ale wymaz zdazyli pobrac, i wyszlo na to, ze Covid ma.
    Covid szaleje, szczepionka nie chroni przed zachorowaniem,
    to nie dziwne, ze pacjent zlapal wirusa.

    Pytanie, czy tak samo wygladalaby historia choroby w Portugalii,
    Argentynie, Czechach czy Slowacji - czy jednak pacjenta by uratowali.

    No i czy oni zgon zakwalifikuja do "Covid i choroby towarzyszace".

    J.