  • Data: 2022-01-10 10:26:42
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> pisze:
    > W dniu 09.01.2022 o 13:52, Kviat napisał:
    > [...]
    >
    > no to pytanie, dzięki wyszczepieniu w którymś z krajów 80%
    > społeczeństwa pozbyto się tam pandemii?
    > [...]

    Problem z szczepieniami na kowid jest taki że ich skuteczność ostro
    zjeżdża po upływie miesięcy od zaszczepienia nawet (chyba nawet) bez
    uwzględniania nowych wariantów kowida. Ja miałem podejście że jak
    będzie potrzeba jednego szczepienia na każdy kolejny sezon grypowy to
    "jeszcze (jakoś) ujdzie". IMHO teraz wygląda że nawet ten poziom jest
    dla ściepionek za wysoki jak w pięć miesięcy skuteczność szczepionki
    spada z zakresie zapobiegania zakażeniu z 74% do 39% [A].

    IMHO przy takiej skuteczności przeciw zakażeniu szczepionki epidemii nie
    zduszą a *tylko* (i może aż) zmniejszą jej "zabójczość". Tyle że wtedy
    linia uzasadniania totalitarnego wmuszania szczepionek wszystkim jak
    leci powinna być zupełnie inna *przez nie idiotów* .

    [A] https://www.msn.com/pl-pl/zdrowie/nasze-zdrowie/w%C5
    %82oski-instytut-zdrowia-po-5-miesi%C4%85cach-skutec
    zno%C5%9B%C4%87-szczepionki-w-zapobieganiu-zaka%C5%B
    Ceniu-spada-do-39-proc/ar-AARJjD4?ocid=BingNewsSearc

    --
    A. Filip