  • Data: 2022-01-10 21:58:37
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2022 o 21:30, Kviat pisze:

    > No niech się zastanowię...
    > Może na podstawie wcześniejszych epidemii, które udało się opanować?

    Pandemii koronawirusów? W historii ludzkości nie udało się stworzyć
    trwałej odporności na koronawirusy i na tej postrawie stwierdzasz, że
    tym razem się uda? Przypomnij co eksperci mówili "mamy szczepionkę, na
    razie działa, ale biorąc pod uwagę dotychczasowe doświadczenia raczej
    dobre rezultaty w dłuższym terminie nie ma szans"? No nie przypominam
    sobie...

    > teraz dzięki nauce dostali szczepionkę w rok, a mimo tego płaczą, że
    > "abo szczepionka jakoś tak mało skuteczna",

    No bo jest mało skuteczna. i należy to jasno powiedzieć a nie zaklinać
    rzeczywistość i na marzeniach opierać zarządzanie pandemią.

    > Kiedy ludzie chcieli wprowadzić obostrzenia? Jakby zaczęło umierać 10%,
    > 15% ludzi?

    Zmienasz temat:P

    > Przecież już pisałem... za kłamstwa.

    No ale nie kłamali. Mówili że na drugiej dawce się nie skończy i się nie
    skończyło, że kolejne mutacje będą bez wiekszych problemów przełamywać
    ochronę i przełamują. Że nie wiadomo jak długo trwa odporność i okazało
    się, że pół roku - gdzie tu widzisz kłamstwa?

    > Przekonałeś mnie. Jak wyszczepimy 100%, to 100% ludzi w szpitalach
    > będzie zaszczepionych.

    Przestań już histeryzować. Wiem co to paradoks szczepień i tych danym
    nim nie wyjaśnisz. One pokazują okołozerową skuteczność w zapobieganiu
    zakażeniom w surowych danych. Być może da się coś uratować jakby je
    obrobić statystycznie (ale to trzebaby mieć wiecej danych) ale od zera
    to nie naciągniesz do choćby 70%. No słabo wyszło - i co chcesz się o to
    obrazić, ironizować? Dane są dane... No chyba że dane są złe.

    > Kurwa... żadna szczepionka nie zapobiega zakażeniu. Nie ma takiej
    > szczepionki na świecie i nigdy nie było. To nie pole siłowe odbijające
    > wirusy.

    Oczywiście że zapobiega i tak właśnie się je bada - tworzy się dwie
    grupy, szczepi (jedną placebo) nikt nie wie kto do której należy i potem
    robi testy. Tak to się właśnie sprawdza.

    > Żadna z wcześniejszych chorób, na które wymyślono szczepionki, nie jest
    > covidem.

    No dobrze, ale pytam czy znasz inną taką?

    > Każda ma zerową skuteczność w zapobieganiu zakażeniu.

    Czy aby napewno? "Zakażenie, infekcja (z łac. infectio) - wtargnięcie do
    organizmu drobnoustrojów chorobotwórczych i ich
    _następujące_namnażanie_się_[1]. "

    Szczepionka uniemożliwa (a w zasadzie powinna uniemożliwiać) właśnie
    namnażanie się.

    > No i mi się znudziło.

    Mi chyba też... Ale nie wróże ci powodzenia w ściganiu sprawców "kłamstw
    kowodowych" po sądach.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.