  • Data: 2022-01-10 19:56:03
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2022 o 14:14, J.F pisze:

    > Ujemna? Ciekawe ... a moze to tlumaczy to, co sie w Polsce i na
    > swiecie dzieje?

    Obstawiam, że zaszczepieni ststystycznie mieszkają w wiekszych miastach,
    prowadzą aktywniejsze życie i co najważniejsze - skoro są zaszczepieni
    to sądzą, że są bezpieczni więc z kontaktów nie rezygnują.

    > Ale przeciez mamy tez rzeczywiste dane.

    No właśnie szukam o tym ile wśród nowych przypadków jest zaszczepionych
    i wydaje się, że ktoś chce, żeby po necie takie dane nie latały;)
    Przynajmniej standardowe odpytanie googla i kaczki go nie pokazują nic
    po polsku.Sprawdzę po angielsku, ale awet jakby to pewnie nie będzie
    danych o polsce.

    > Czemu nie? Tłity MZ ciagle publikuje.

    Pewnie chodziło mu o nopy. Akurat gdzieś są udostępniane zfony bo
    widzuałem. Uprzedzając - rejestrowanie samych nopów jest z dupy. Ja
    miałem powiększone węzły lekarz stwierdził, że to po szczepionce i nie
    ma się co przejmować. Pytam czy w taki razie zgłasza nopa. Więc
    stwierdził, że to po prostu normalna reakacja na stan zapalny i jak
    przemyślał to nic ze szczepionką nie ma wspólnego;)

    > Tylko najwazniejszych danych brak ...

    Dokładnie - ile procent z nowych przypadków zakażeń to zaszczepieni? Bo
    zaszczepionych ogółem jest koło 50%. Jeśli wśród przypadków będzie też
    koło 50% to znaczy że rzeczywista skuteczność szczepionki jest około
    zera. I wtedy już nie rozmawiamy o tym czy jest 100% czy 70% tolko czy
    to w ogóle działa.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.